Language

English Spanish Portuguese German French Bulgaria Japanese Thailandese CHOOSE YOUR LANGUAGE!

Tags

Lacroix Despheres CDs at CDJAPAN

NOW YOU CAN BUY LACROIX DESPHERES CDS AT CDJAPAN!Click on the images to check them!
Dernier Paradis Scivias Photobucket

Monday, July 23, 2012

Înregistrare şi bicicletă

Bună! Sunt Pegeot.
De curând au fost sesiunile pentru înregistrarea chitării...sau au fost acum mult timp?
Oricum, cântecul la care am lucrat este unul bun, sper că îl vom putea termina curând!

Am băut de curând împreună cu Hiroaki, care este fostul chitarist de la Lacroix Despheres. Este cu adevărat un prieten bun şi este cel care m-a învăţat depre farmecul chitării. După aceea, am ajuns să mergem la karaoke, din implus, pentru că eram beat...


...Nu sunt bun la karaoke...

dar am facut-o oricum pentru că mi-am urmat instinctul.
Mi-am adus aminte că Lacroix aveau un cântec în lista de karaoke.
Din momentul în care am ajuns, am căutat Scivias împreună cu Hiroaki (râde). Cu siguranţă am avut succes cu acel cântec! Nu ştiu de ce, dar am simţit o senzaţie ciudată, care m-a făcut să cânt cu un entuziasm excepţional, ce dădea pe dinafară!

De curând, când mergeam pe o pasarelă, pe unde treceau multe camioane, roata din spate a bicicletei mele a făcut pană. Când s-a întâmplat asta, roata a început să se zdruncine dintr-o parte în alta. Am crezut că o să am un accident... dar nu am căzut, am plecat nevătămat! (râde)


Asta e tot ce am vrut să vă spun (râde)

 Ne mai vedem!

No comments:

Post a Comment